کد خبر: ۳۲۸۹۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۲

رکود اقتصادی آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد | اخراج کارکنان در شرکت‌های فناوری «آمازون» و «سیلز فورس»

به گفته افراد مطلع، مارک بنیوف یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل انحصاری «آتی سیلز فورس»، در یک جلسه در روز پنجشنبه اشاره کرد که اخراج‌های بیشتری در این شرکت در راه است.

به گزارش «نبض فناوری»، سی ان‌بی‌سی اعلام کرد، به گفته افراد مطلع، مارک بنیوف یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل انحصاری «آتی سیلز فورس»، در یک جلسه در روز پنجشنبه اشاره کرد که اخراج‌های بیشتری در این شرکت در راه است. جلسه مجازی مدیریتی یک روز پس از آن برگزار شد که سیلز فورس اعلام کرد 10 درصد از مشاغل خود را کاهش می دهد که معادل بیش از 7000 موقعیت شغلی است.

چند ساعت بعد از انتشار این خبر، آمازون هم گفت تعداد کارمندانش را تا 18000 نفر کاهش خواهد داد. شرکت‌های فناوری برای اولین بار در سال‌های اخیر نیروی کار خود را کاهش می‌دهند، زیرا آنها شاهد کاهش رشد، افزایش نرخ بهره و رکود اقتصادی هستند.

بنیوف در مورد بهره وری در بخش هایی از سازمان فروش سیلزفورس ابراز نگرانی کرده است. این جلسه که برای یک ساعت برنامه ریزی شده بود، بیش از دو ساعت ادامه داشت که نشان می دهد نگرانی در مورد شرایط سیلزفورس جدی است.

در طول همه‌گیری ویروس کرونا، با افزایش اقبال به خدمات کلود یا ابری، سیلزفورس شرایط خوبی داشت. اما حالا رشد درآمد آن متوقف شده و این شرکت به دنبال راه‌هایی برای کارآمدتر کردن کارکنان خود است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی